joi, 3 decembrie 2009

nu-mi place sa raman datoare:)

Pentru Al...u

Daca am fost pusa in fata acestei „provocari”, cum o numesti tu, am sa vorbesc in aces eseu despre....tine. :)

Iti spun strategic Al...u.

E greu:)

Al...u este unul dintre cei mai perseverenti baieti pe care i-am cunoscut, este increzator si un bun sfatuitor, este stupid de sincer si dragut, este atent, este direct ( uneori atat de direct incat strica tot farmecul:)], are multe slabiciuni si le recunoaste cu voce tare. Nu e chibzuit, nu e organizat, nu e dictator. E sensibil si atent la detalii, este singurul baiat care intelege ce ii spun, nu interpreteaza gresit si nici nu ma critica ci ma ajuta, imi da sugestii, nu rade de „filmele mele”, cum au facut altii pentru ca i se par grozave, pentru ca nu desfiinteaza un film imediat doar pentru ca nu are actori faimosi, sau pentru ca este independent. Scrie atat de frumos si de sincer....si de muuult...pe blogul lui sunt toate ....punctele de suspensie.... am folosit si eu cateva ( sunt imprumutate de la el;) ). A facut cel mai romantic gest vreodata...nu pot sa-l spun:).

Pentru acest gest am sa iti daruiesc ceva ( primul eseu pe care l-am scris eu in ideea de a il publica in clasa a Xa ).

Azi am sa bifez dragostea in agenda mea!

Octavian Goga zicea "Poate n-am imbatrani niciodata daca n-am avea un dar blestemat,mostenit din batrani:inima". Viata este compusa din mai multe strofe, asemeni unei poezii romantice, avand "tema" principala iubirea, ea fiind axul central in jurul caruia graviteaza o serie de "motive", care mai de care mai ambigue, mai paradoxale...prozaice sau lirice. Dragostea este sentimentul cu care ne nastem si care creste in noi pe zi ce trece. In fiecare zi trebuie sa ne amintim ca dragostea face totul real, pur, mirific. Sa nu evitam sa aratam ce simtim pentru a nu deveni mercantili si indiferenti. La inceput de viatza il iubim pe Dumnezeu,apoi familia, apoi jucariile, prietenii.....incepem sa ne cunoastem pe noi si descoperim ca putem primi si oferi dragoste. Apoi vine prima dragoste, in adolescenta - "fluturii in stomac", noptziile albe cu ganduri si vise frumoase! Traim stari inefabile, suntem de necontrolat si "zambim" pueril situatiilor serioase. Dragoste e buna, chiar si in medicina e dovedit, spunandu-se ca atunci cand suntem indragostiti "hormonul criticii" nu mai functioneaza...deci devenim mai buni,mai optimisti,mai curajosi si " traim fiecare zi ca si cand ar fi o viata!" cum zicea jurnalistul meu preferat (Floriana Jucan). Dragoste genereaza frumusete,sentimente,sensibilitate,euforie...VIATA! Dupa parerea mea, dragostea e singura pentru care merita sa faci compromisuri si azi am sa bifez dragostea in agenda mea!

Iolanda Bunescu,


Cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu