joi, 3 decembrie 2009

3 decembrie 2008:)

Ce prefer...ce am ales!

Prefer sa fiu privita asa cum sunt, si nu cum isi imagineaza altii ca sunt.
Prefer dragostea sincera, pe cea imperfecta, dar pura si nelucida, in locul dragostei perfecte ascunse in viata unui individ parca prea vanat si ravnit pentru ce este el capabil sa ofere.
Prefer „sa pierd” timpul in biblioteci si sa ating cu mana, gandul si mirosul cartile, pe care multe degete ale unor destine frumoase sau tragice au poposit, in loc de Carturesti... atat de modern.
Prefer uneori melancolia din casa mea, in locul iesirii in oras, atat de stupida si lipsita de sens, alteori.
Prefer sa o aleg mereu pe cea mai buna prietena din lume, a mea, ale mele, care cunoscandu-ma atat de bine ma surprinde ca inca ma iubeste, in locul prieteniilor de o vara, de un an sau de un sezon.
Prefer un pahar, sau doua, sau trei de Pepsi, pentru ca e mai bun decat Cola, in locul cafelei, neaparat de dimineata, pentru ca nu-i gasesc nici rostul, nici gustul.
Prefer muzica mea, pe care o ascult de ani, cea fara de noima si gust, in locul house ului ( atat de manelizat) [ sau „ hausele” un termen inventat de marius vizante, parca ], minimal,techno, trance ...pentru ca eu prefer instrumentele.
Prefer Andrei Plesu, Marius Chivu, Razvan Vasilescu pentru ca ma fac sa ma simt mica, in locul celor care ma fac sa ma simt mare:)
Prefer Maria Marinescu, in locul multora de pe la tv, pentru ca este ravasitor de stilata, desi blamata.
Prefer Floriana Jucan, Alice Nastase, Simona Catrina pentru ca mi-ar placea sa scriu si eu candva eseuri inteligente, pline de substanta asemeni lor.
3 decembrie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu