joi, 10 decembrie 2009

Ingrid:)



In presa si televiziune au existat multe stiri despre Ingrid Vlasov in urma cu ceva timp- vreo doua luni, ca singurul creator roman care a participat la Saptamana modei de la Paris,( ma rog nu este singura, este a doua dupa Venera Arapu care a fost la Paris in alt an, dar ei mereu omit cate ceva).
Desi la 16 ani ma imbracam oribil, eram fascinata de toate revistele de moda si le colectionam. Si imi amintesc ca exista un interviu cu Ingrid in Beau Monde acum vreo 5 ani in care spunea cat de mult isi doreste sa isi urce colectiile pe marile scene ale lumii, pe cele reprezentative...si a reusit.
Cel mai interesant mi se pare ca pentru a realiza colectia care a fost prezenta toamna asta la Paris a avut ca insipiratie o personalitate, Constantin Brancusi : ''M-am inspirat dintr-un documentar pe care l-am vazut intamplator intr-un aeroport. Se numea „Un roman la Paris”. Era despre Brancuşi, imi place foarte mult Brâncuşi. Nu m-am gandit niciodata sa ma inspir din operele sale. Chiar atunci mi-a venit ideea''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu