duminică, 29 august 2010

:|

Ieri in timp ce stateam pe o banca cu prietena mea vine un domn. Ne spune povestea lui pe scurt, incepe sa planga. Si incepe sa amanunteasca despre viata lui. Cand a aflat ce facultate am terminat...parca i-a paralizat discursul in care se umilea si a inceput sa ne DEA SFATURI. De ce specializarea Jurnalism, de ce in Romania??? Inca din timpul facultatii am auzit sute de sfaturi de la toata lumea. O persoana, daca este mai in varsta- chiar si cu cativa ani simte nevoia de a da un sfat. Detest generalizarea si negativismul asta pe care il au in sfaturi oamenii maturi. Practic nu am niciun viitor, nicio speranta, nicio motivatie. Am raspuns mereu politicos si chiar am ascultat cu atentie fiecare fraza emisa de toti indivizii pe care i-am intalnit. Si imi aduc aminte de discutia mea cu doamna de la Centrul de mediere- Fortele de munca, care s-a terminat cu replica domanei:"trebuie sa ai putin noroc". Si mult bun-simt pentru a nu raspunde urat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu