luni, 15 martie 2010

De ce imi place Mircea Solcanu

Citind, pentru prima data- in urma cu un an, blogul lui Mircea Solcanu nu am putut sa nu ma simt...altfel. Stiu ca atunci cand l-am citit aveam tot felul de trairi si multe ganduri. Pe mine m-a insufletit!
Solcanu m-a facut iremediabil sa ma gandesc ca il plac pentru ca mi-am dat seama de...
Oamenii devin mai buni numai cand iubesc; de ce?
Fiecare artist lasa o amintire unica dar diferita pentru fiecare in parte.
Poti sa folosesti aceleasi urechi pentru Mozart si Tiesto, deopotriva.
Nu conteaza daca esti inconjurat de oameni superficiali, ci conteaza cat reusesti tu sa vezi din fiecare.
Pentru ca si lui ii place Londra
M-am gandit, din nou, cat de mult mi-as dori sa am un prieten gay, sa nu-mi schimb tonul, limbajul si gandul cand vorbesc cu un baiat.
Degeaba esti frumos si...atat!
Nu conteaza cati te stiu, important este cati te cunosc.
Vorbeste de artisti cu dragostea nutrita pentru creatie, cunoscand-o si interpretand-o.
Pentru ca este constantean.
Pentru ca asaza oamenii pe acelasi pamant.
Cand e indragostit scrie ce mi-ar fi placut si mie sa scriu, sa simt.
Pentru ca e modest, si destept si frumos de-a dreptul si uneori ma face sa ma simt prost pentru ignoranta mea.
Pentru ca iubeste animalele.
Pentru ca ii plac si ii displac francezii.
Pentru ca iti da impresia de "daca eu...tu de ce nu?"
Si, pentru ca atunci cand il voi intalni...il voi asculta, are atatea de spus....


"Femeile timpului nostru desi piloteza avioane de razboi nu lanseaza bombe, doar vorbe, asa intr-o doara , cat sa-l doara pe inamic." Mircea Solcanu

2 comentarii: