joi, 14 ianuarie 2010

No fuck you, no goodbye


Fac parte dintre cei care trântesc uşa şi pleacă. Dintre cei care acceptă cu uşurinţă compromisuri şi fapte ce duc la o anumită armonie dar care se opresc fără explicaţii. Sunt dintre aceia care în momente splendide de dragoste şi poveşti frumoase dispare pentru a privi din exterior. Am fost norocoasă să încep multe relaţii de prietenie, cu oameni deosebiţi , sau nu, dar pe care le-am întrerupt pe neaşteptate, chiar şi pentru mine, în momente prea puţin însemnate.
Închid telefonul în nas, arunc cu vorbe ( în care nici nu cred), jignesc, fac afirmaţii, dramatizez, nu răspund nici după 20 de apelări, nu dau explicaţii pentru că „explicaţiile nu modifică niciodată realitatea” cum scria Garabet Ibrăileanu în una dintre cele mai frumoase cărţi despre iubire „Adela”, nu caut certitudini. Şi mereu am avut convingerea că lucrurile nu se termină din nepotrivire pentru că eu cred asemeni lui Dan Puric că „A gândi în mentalităţi cu totul şi cu totul diferite este a avea grijă de celălalt”. Nimic nu mă înduplecă din drumul la capătul căruia uneori nu mai aştept ceva...

4 comentarii:

  1. Ziceam ca am avut "Adela" pe langa mine, dar la o varsta mult prea frageda ca s-o pot aprecia :P. Mama mi-o cumparase...
    Chiar daca de la DEPARTARE pari ciudata, nu esti!!! Esti chiar om normaaaal, pentru ca si eu fac lucruri foarte asemanatoare!
    Imi place cum scriiii!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Peste tot intrebari si raspunsuri, ganduri in opozitie, si sentimente profunde! De ce merita osteneala explicatiile?! Te contrazic, modifica realitatea, poate nu a persoanei ce le ofera, ci a persoanelor din jur, ce asculta si au nevoie de acestea! Intorceam spatele,fara sa dau un semn, fara sa ridic un deget,pana cand mi s-a platit cu aceeasi moneda, o lectie de care aveam nevoie, si uite asa, am inceput sa spun ce ma doare, ce nu-mi place, iar azi am persoane care imi multumesc pentru gestul facut. Si doar o intrebare pentru tine, ce e rau in a avea grija de celalalt?! Atat timp, cat celalalt, e o persoana pe care o doresti?! Nu te face sa pari slaba, si nici cu suflet, ci unele lucruri se fac de la sine,dar cu vointa in acelasi timp.
    Iar la faza cu asteptatul de la capatul drumului, nu-ti recomand sa ajungi chiar in situatie, am fost acolo, si e al naibii de greu sa reintri in joc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa nu astept nimic la capatul unui singur drum nu inseamna ca ies din joc. Mie imi place sa parcurg mai multe drumuri. :). Imi mentin parerea cu explicatiile.

    RăspundețiȘtergere